Besiktningsman, Stockholm

Pelot
Vem gör en opartisk besiktning av nymonterad solcellsanläggning på villa i Stockholmstrakten innan den tas i bruk?

Re: Besiktningsman, Stockholm

magneten
Klokt beslut att besikta!
Kolla med ex Solkompaniet, vet att de bedriver en del konsultverksamhet.

Annars någon elkonsult kanske hos ÅF?

Återkoppla gärna om du fick hjälp!
16 st REC 255PE poly 8° taklutning, sydöst 4,1kWp
SMA Tripower 9000 loggar till Sunny Portal

SMA Sunny boy 3600 tl-21 Enfas.
Loggar med android och felix.
http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=24585&sid=44984

På jobbet
920st Trina poly markstativ 30° lutning, söderläge, 8st Fronius Eco 27kW

Re: Besiktningsman, Stockholm

Pelot
Tack för råd. Solkompaniet kunde inte hjälpa till. Däremot ÅF. Jag har en kompis som jobbar på ÅF så via henom fick jag kontakt med en person som kunde göra en oberoende besiktning.