SolarEdge finns i Sverige!

1 meddelande Alternativ

SolarEdge finns i Sverige!

SolarEdge Technologies Sverige
Hej!

Jag vill med detta inlägg endast ge mig tillkänna och berätta lite kort om vår organisation i Sverige.

SolarEdge har idag tre personer anställda i Sverige;
Det är jag själv, Daniel Sjödin, som är regionssäljansvarig och lite "allt möjligt" då jag var första anställd här.
Sen har vi för närvarande en person ansvarig för större kommersiella projekt (>200kW) samt en tekniker. På vår support i Bulgarien har vi två stycken svensktalande medarbetare.

Vi växer dock och letar just nu aktivt efter personal runt om i landet.

Vi/jag kommer inte följa trådarna här i forumet aktivt, men ni är alltid välkomna att ta kontakt med mig om ni har frågor eller funderingar. Vi hjälper mer än gärna till och besvarar alla era funderingar kring systemdesign, produkter, kalkyler, tekniska funderingar eller vad det nu än må vara.

Jag kan också klargöra att vi själva inte har någon direktförsäljning, allt säljs via våra distributörer och installatörer/återförsäljare.

Mig når ni på fornamn.efternamn@solaredge.com och mitt namn ser ni en bit upp.